ساعت تبلیغاتی دیواری ، ساعتی جهت تبلیغات میباشد که از نوع دیواری به افراد خاصی هدیه داده میشود. تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی میان تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول و مردم و جامعه می باشد.
امروزه یکی از عوامل اصلی موفقیت هر سازمان یا شرکتی، تبلیغات است که موجب افزایش مشتری جهت خرید کالا و محصول مورد نظر می شود.
روشهای تبلیغاتی
روش های تبلیغاتی اعم از بصری و صوتی می باشد که مخاطبین مخصوص به خود را دارد. از جمله انواع تبلیغات، نمایش محصول و خدمات به اقشار مختلف جامعه است. تبلیغات شرکتی و سیاسی نیز از جمله انواع تبلیغات دیگر هستند که کاربردهای مختص به خود را دارند. با توجه به افزایش رسانه های متعدد، عمل تبلیغاتی محدود به تلویزیون و رادیو نمی شود. از جمله رسانه های دیگر می توان به فضای مجازی، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، بیلبوردها، مجلات و روزنامه ها اشاره نمود. توجه به نیاز مشتری در گروه های مختلف رسانه ای جهت تبلیغ صحیح حائز اهمیت است.
ساعتهای دیواری
برخی از روش های جدید تبلیغاتی، ارائه و دادن هدیه به افراد خاص و کارمندان و مشتریان می باشد که طرفداران زیادی میان مردم دارد. انسان ها به دلیل حس خوبی که از گرفتن هدیه بدست می آورند، نام یا برندی که بر روی هدیه درج یا چاپ شده باشد را به خاطر خواهند سپرد. بنابراین می توان از کاربردی ترین هدایا مانند ساعت دیواری، استفاده نمود و جهت امور تبلیغاتی از آن استفاده کرد. ساعت های دیواری که جهت امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً به صورت اشکال مثلثی، چهار ضلعی و دایره ارائه شده که یا بصورت تمام شیشه و یا قاب دار، به مشتریان و مخاطبین، هدیه داده می شود. ساعت های دیواری این قابلیت را دارا می باشند که بتوان بر روی آنها، مطالب دلخواه، عکس، لوگو و نام برند مورد نظر را چاپ نمود. چاپ تصویر به صورت تمام صفحه و یا بخشی از ساعت بر اساس سلیقه صاحبان برند می باشد.
نتیجه گیری:
ساعتهای دیواری ابزاری هستند که بر دیوار نصب میشوند و جهت تبلیغات میتوانند بسیار مفید بوده و مورد توجه قرار گیرند.