ساعت تبلیغاتی ، یکی از کاربردی ترین هدیه ها میان هدایای تبلیغاتی می باشد.
ساعت دیواری به دلیل اینکه مخاطبین بسیاری دارد می تواند بهترین هدیه برای هر قشر و گروهی از افراد به شمار آید. در هر مکان و فضایی، ساعتی وجود دارد که انسان ها را از زمان آگاه کند.
ویژگی ساعت تبلیغاتی
در هر نگاه به ساعت، متن و یا برندی که در ساعت چاپ شده است در اذهان افراد مرور می شود. اندازه و ابعاد ساعت های دیواری که به عنوان هدیه ارائه می شود، معمولاً متفاوت و دارای تنوع بالایی می باشد. انواع نحوه چاپ تبلیغ بر روی ساعت به صورت سیلک و رنگی افست می باشد. جنس بدنه ساعت دیواری که برای تبلیغات در نظر گرفته شده است به صورت پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از هر سه نوع بیان شده است.
اهمیت تبلیغات
تبلیغات موجب می شود که ارتباطی منظم و هدفمند میان فروشندگان و مشتریان برقرار شود. در صورتی که تبلیغ به صورت ارائه یک هدیه کاربردی و مورد استفاده انجام گیرد، تاثیر مثبتی بر روی اذهان مشتریان و مخاطبین محصول خواهد گذاشت. استفاده کاربردی از هدیه در زمان های آتی، یکی از مزایای این روش تبلیغاتی است. یادآوری نام برند و کالا برای مخاطبین، احتمال خرید محصول در زمان های مختلف را افزایش می دهد. طی گذشت زمان، این نوع تبلیغ تاثیرات نامحسوسی بر روی مخاطبین خواهد گذاشت. به عبارت دیگر، تبلیغات در به خاطر سپردن و یادآوری کالا و محصول مورد نظر و ایجاد ارتباط عمیق میان مشتریان و فروشندگان از طریق مشاهده ساعت می تواند گزینه ای مناسب جهت فروش کالا باشد.
نتیجه گیری:
اصلی ترین مزیت تبلیغ از طریق ارائه ساعت به عنوان هدیه این است که لوگو و برند شرکت، در معرض دید همگان می باشد. معمولاً شرکت های بزرگ، مدارس، دانشگاه ها، بانک ها و مراکز دولتی و غیر دولتی دیگر از ساعت به وفور استفاده می کنند. بنابراین تبلیغ برند در ساعت می تواند فروش محصولات را افزایش دهد.