
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 10
آشنایی با انواع استراتژی فروش، استراتژی فروش برنامهای برای دستیابی به هدف فروش است و فعالیتهای فروش را هدایت میکند. استراتژی فروش نحوه پیروزی کسبوکار در رقابت، حفظ و افزایش مشتریان را برای آن کسبوکار شرح میدهد.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 11
انتظاراتی که در آینده از شرکتهای B2B میرود، فروش B2B روزبهروز در حال تحول است. دیگر بحث شخصیسازی فقط مربوط به فروش B2C نیست. یعنی شرکت و سازمانهای خریدار هم انتظار دارند نیازهایشان به شکل دقیقی برطرف شود. به نظر میرسد طی چندسال آینده، ابزارهای دیجیتال فروش برای بقای شرکتهای با مدل فروش B2B ضروریتر شوند. با ما همراه باشید تا با آینده شرکت های B2B بیشتر آشنا شوید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 15
مزایای استفاده از لامپهای LED در چراغ عقب خودرو، لامپهای LED به تدریج در بسیاری از اجزای خودرو مانند چراغ عقب استفاده میشوند و به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، مورد توجه سازندگان خودروها قرار گرفتهاند. در این مطلب، به مزایای استفاده از لامپهای LED در چراغ عقب خودرو میپردازیم.
مطالعه بیشتر: مزایای استفاده از لامپهای LED در چراغ عقب خودرو

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 14
8 استراتژی برای بهبود میزان خرید مشتریان قبلی و وفاداری آنها (بخش دوم)، احتمالا می دانید که رشد کسب و کارتان فقط به مشتریان جدید بستگی ندارد بلکه این مسئله به مشتریان قدیمی شما نیز وابسته است. تحقیقات Bain & Company نشان داده اند که تنها حفظ 5 درصد از مشتریان می تواند 25 تا 95 درصد سود را افزایش دهد. درحالیکه بدست آوردن یک مشتری جدید می تواند 5 تا 25 درصد گران تر از نگه داشتن مشتری های موجود باشد، چرا که بستن قراردادهای جدید مستلزم صرف زمان، سرمایه گذاری و منابع بیشتری است.
مطالعه بیشتر: 8 استراتژی برای بهبود میزان خرید مشتریان قبلی و وفاداری آنها (بخش دوم)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 13
8 استراتژی برای بهبود میزان خرید مشتریان قبلی و وفاداری آنها (بخش اول)، هنگامی که میزان رضایت مشتری (حفظ مشتری) را بدست می آورید باید دلایل نارضایتی مشتریان از دست رفته را نیز بررسی کنید تا به اشتباهات خود پی ببرید و یا آن نوع از مشتریانی که نباید سراغشان بروید را پیدا کنید. دقت کنید که اگر لازم است سوالات فروش خود را تغییر دهید و یا چرخه فروش یا نوع خریداران خود را اصلاح کنید تا ویژگی مشتریان وفادارتان را بشناسید.
مطالعه بیشتر: 8 استراتژی برای بهبود میزان خرید مشتریان قبلی و وفاداری آنها (بخش اول)
- چند تکنیک برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری
- توجه به اثر hammock و تمرکز بر روی مشتریان فعلی، دو استراتژی مهم در فروش
- مشخص کردن هدف، کاهش فاصله بین مدیران و کارمندان، استقلال دادن به کارمندان، 3 نکته اساسی برای شاد کردن محیط کار
- تمرکز بر فعالیت ها و قدردانی از همکاران، 2 نکته اساسی برای شاد کردن محیط کار