
توجه به اثر hammock و تمرکز بر روی مشتریان فعلی، دو استراتژی مهم در فروش، در دنیای پر هیاهوی کسبوکار اگر واقعاً میخواهید نحوه فروش خود را بهبود ببخشید، باید بر مجموعهی متنوعی از تکنیکها و ترفندهای فروش تسلط داشته باشید. باید بدانید که با هر مشتری چگونه تعامل کنید. چه زمانی و چگونه با هر موقعیتی سازگار شوید. چطور با استفاده از ترفندهای فروش، مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با دو تکنیک و استراتژی مهم در فروش آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مشخص کردن هدف، کاهش فاصله بین مدیران و کارمندان، استقلال دادن به کارمندان، 3 نکته اساسی برای شاد کردن محیط کار، ما در این مطلب می خواهیم به چند نکته اساسی اشاره کنیم که با رعایت آن می توانید محیطی شاد برای کارمندانتان ایجاد کنید. با ما همراه باشید.

تمرکز بر فعالیت ها و قدردانی از همکاران، 2 نکته اساسی برای شاد کردن محیط کار، حتما شما هم عکس ها و فیلم های محیط کاری شاد و پر انرژی شرکت های بزرگ دنیا مثل گوگل، فیس بوک و… را دیده اید و با خود فکر کرده اید که کار کردن در چنین فضای هیجان انگیزی چه احساس خوبی خواهد داشت! واقعیت هم همین است. مسلما کار کردن در فضایی آرام و شاد، آرزوی هر مدیر و کارمندی است و در چنین فضایی بهره وری کارمندان بیشتر شده و در نتیجه درآمد کل شرکت افزایش می یابد.

آشنایی با SaaS و نرم افزار SaaS CRM، اس ای ای اس (SaaS) عبارتی است که در سالهای اخیر خیلی به گوش ما میخورد. متخصصان فناوری اطلاعات به اکثر کسبوکارها توصیه میکنند که فعالیتهای حوزه دیجیتال خود را به بستر SaaS منتقل کنند، اما لازم است بدانیم Saas چیست؟ چه کاربردی برای ما دارد؟ و ما چگونه میتوانیم به کمک آن به منافع خود برسیم؟

اگر سی ار ام (CRM) نداشته باشید چه چیزی را از دست میدهید؟، ما در این مقاله قصد داریم به سوال مهم پاسخ دهیم که اگر شما از CRM استفاده نکنید، چه امکانات و اطلاعاتی را از دست خواهید داد. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

سفر و ماجراجویی، زیبایی و محصولات بهداشتی و صنعت مد و فشن، 3 ایده جذاب برای پیج اینستاگرام، بهترین ایدههای شروع پیج اینستاگرام را بشناسید، حوزههای مختلفی هستند که در میان کاربران محبوب هستند و فعالیت در این حوزهها، ضمن اینکه رقابت بیشتری میطلبد ممکن است نتایج کوتاهمدت بهتری را هم به همراه داشته باشند. در کنار آن، بعضی حوزهها دست نخوردهتر هستند اما جذب مخاطب در آنها کمی دشوارتر است. در ادامه شما را با سه حوزه سفر و ماجراجویی، زیبایی و محصولات بهداشتی و صنعت مد و فشن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.