
رایج ترین کانال ها برای افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه می توانیم در این روش موفق شویم؟، سیستم همکاری در فروش سیستم پیچیدهای نیست. حتی شاید بسیار ساده به نظر برسد. اما اگر این تکنیک به درستی انجام نشود نتیجه خوبی نیز نخواهید گرفت. به همین دلیل در ادامه اصولی مهم را برایتان بیان میکنیم که با رعایت آنها میتوانید بهترین نتیجه ممکن از سیستم همکاری در فروش را بگیرید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چه مزایا و معایبی دارد؟، سوال بسیاری از افراد این است که افیلیت مارکتینگ با پرفورمنس مارکتینگ چه تفاوتی دارد؟ همانطور که از معنای کلمه پرفورمنس مشخص است، پرفورمنس مارکتینگ به عملکرد بستگی دارد. در واقع این روش بازاریابی، عملگراست. پرفورمنس مارکتینگ تبلیغات همراه با برندینگ است. در این روش تنها در ازای دریافت نتیجه مورد نظر پول دریافت میشود. به همین دلیل پرفورمنس مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و خرده فروشان گزینه مناسبی است. با توجه به تعریف ارائه شده از پرفورمنس مارکتینگ، این روش در واقع زیر مجموعه افیلیت مارکتینگ است.

روش کار بازاریابی همکاری در فروش به چه صورت است و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش چگونه است، با رعایت اصولی خاص میتوان از روش افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به بهترین نتیجه رسید. استفاده از افیلیت مارکتینگ علاوه بر اینکه باعث افزایش فروش برند خواهد شد، در آگاهی از برند نیز تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا شما را با روش کار بازاریابی همکاری در فروش و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش آشنا کنیم.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟، افیلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی یا یک تکنیک جدید بازاریابی است. این روش نسبتا جدید تاثیر شگفت انگیزی در افزایش فروش و برندسازی دارد. البته برای گرفتن نتیجه از روش همکاری در فروش باید با اصول این نوع بازاریابی به خوبی آشنا باشید. امروزه اکثر برندها در کنار دیجیتال مارکتینگ به استفاده از افیلیت مارکتینگ روی آوردهاند و بودجه خود را در این بخش افزایش میدهند. در این مقاله از آکادمی اینفوگرام قصد داریم ببینیم افیلیت مارکتینگ دقیقا چیست و چطور کار میکند؟

برای طراحی یک تقویم محتوایی، چه مراحلی را باید طی کرد؟، برای اینکه یک طراحی موفق در زمینه تقویم محتوایی داشته باشیم باید یک سری مراحل را پشت سر بگذاریم و با بررسی آنها اقدام به طراحی تقویم کنیم. در این مقاله ما به بررسی این مراحل پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

یک تقویم محتوایی شامل چه قسمت هایی است و برای طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده می شود، طبعاً سادهترین کار برای ساختن تقویم محتوا استفاده از یک وایت برد و تعدادی برچسب رنگی در محل کارتان است. اما زمانی که اعضای تیم شما به صورت دورکاری یا پروژهای با شما همکاری دارند چطور؟ در اینجا ابزارهای آنلاین به کمک شما میآیند. سازوکار تمام این ابزارها تقریباً به یک شکل است و با تسلط بر یکی از آنها میتوانید از بقیه نیز به راحتی استفاده کنید.