n63
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چه مزایا و معایبی دارد؟
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چه مزایا و معایبی دارد؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چه مزایا و معایبی دارد؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چه مزایا و معایبی دارد؟، سوال بسیاری از افراد این است که افیلیت مارکتینگ با پرفورمنس مارکتینگ چه تفاوتی دارد؟ همانطور که از معنای کلمه پرفورمنس مشخص است، پرفورمنس مارکتینگ به عملکرد بستگی دارد. در واقع این روش بازاریابی، عملگراست. پرفورمنس مارکتینگ تبلیغات همراه با برندینگ است. در این روش تنها در ازای دریافت نتیجه مورد نظر پول دریافت می‌شود. به همین دلیل پرفورمنس مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و خرده فروشان گزینه مناسبی است. با توجه به تعریف ارائه شده از پرفورمنس مارکتینگ، این روش در واقع زیر مجموعه افیلیت مارکتینگ است.

مطالعه بیشتر …

روش کار بازاریابی همکاری در فروش به چه صورت است و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش چگونه است
روش کار بازاریابی همکاری در فروش به چه صورت است و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش چگونه است

روش کار بازاریابی همکاری در فروش به چه صورت است و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش چگونه است

روش کار بازاریابی همکاری در فروش به چه صورت است و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش چگونه است، با رعایت اصولی خاص می‌توان از روش افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به بهترین نتیجه رسید. استفاده از افیلیت مارکتینگ علاوه بر اینکه باعث افزایش فروش برند خواهد شد، در آگاهی از برند نیز تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا شما را با روش کار بازاریابی همکاری در فروش و نحوه پرداخت کمیسیون در این روش آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟، افیلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی یا یک تکنیک جدید بازاریابی است. این روش نسبتا جدید تاثیر شگفت انگیزی در افزایش فروش و برندسازی دارد. البته برای گرفتن نتیجه از روش همکاری در فروش باید با اصول این نوع بازاریابی به خوبی آشنا باشید. امروزه اکثر برندها در کنار دیجیتال مارکتینگ به استفاده از افیلیت مارکتینگ روی آورده‌اند و بودجه خود را در این بخش افزایش می‌دهند. در این مقاله از آکادمی اینفوگرام قصد داریم ببینیم افیلیت مارکتینگ دقیقا چیست و چطور کار می‌کند؟

مطالعه بیشتر …

برای طراحی یک تقویم محتوایی، چه مراحلی را باید طی کرد؟
برای طراحی یک تقویم محتوایی، چه مراحلی را باید طی کرد؟

برای طراحی یک تقویم محتوایی، چه مراحلی را باید طی کرد؟

برای طراحی یک تقویم محتوایی، چه مراحلی را باید طی کرد؟، برای اینکه یک طراحی موفق در زمینه تقویم محتوایی داشته باشیم باید یک سری مراحل را پشت سر بگذاریم و با بررسی آنها اقدام به طراحی تقویم کنیم. در این مقاله ما به بررسی این مراحل پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

یک تقویم محتوایی شامل چه قسمت هایی است و برای طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده می شود
یک تقویم محتوایی شامل چه قسمت هایی است و برای طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده می شود

یک تقویم محتوایی شامل چه قسمت هایی است و برای طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده می شود

یک تقویم محتوایی شامل چه قسمت هایی است و برای طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده می شود، طبعاً ساده‌ترین کار برای ساختن تقویم محتوا استفاده از یک وایت برد و تعدادی برچسب رنگی در محل کارتان است. اما زمانی که اعضای تیم شما به صورت دورکاری یا پروژه‌ای با شما همکاری دارند چطور؟ در اینجا ابزارهای آنلاین به کمک شما می‌آیند. سازوکار تمام این ابزارها تقریباً به یک شکل است و با تسلط بر یکی از آن‌ها می‌توانید از بقیه نیز به راحتی استفاده کنید. 

مطالعه بیشتر …

تقویم محتوایی چیست و چرا باید تقویم محتوایی داشته باشیم؟
تقویم محتوایی چیست و چرا باید تقویم محتوایی داشته باشیم؟

تقویم محتوایی چیست و چرا باید تقویم محتوایی داشته باشیم؟

تقویم محتوایی چیست و چرا باید تقویم محتوایی داشته باشیم؟، اگر می‌خواهید بازاریابی محتوایی را شروع کنید، قطعاً یکی از مهم‌ترین کارهای شما داشتن یک تقویم محتوا خواهد بود. برنامه‌ای که براساس آن محتواهای خود را تولید و منتشر می‌کنید و به شما اطمینان می‌دهد که روند کار تولید محتوا از دستتان خارج نخواهد شد. در این پست به معرفی تقویم محتوایی و معرفی چند ابزار برای ساخت آن خواهیم پرداخت.

مطالعه بیشتر …

  1. آشنایی با کاربردهای اینفوگرافی در گزارش نویسی، ارائه و آموزش مطالب
  2. آشنایی با کاربردهای اینفوگرافی در اطلاع رسانی و بازاریابی
  3. ساخت ساعت تبلیغاتی
  4. موتور ساعت تبلیغاتی
  5. کاربرد ساعت تبلیغاتی دیواری

صفحه3 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ

تازه ها

  • انواع کلمه کلیدی
  • انواع ارز های دیجیتال مالی
  • افراد عضو فیس بوک
  • اصول و قواعد بازاریابی ایمیلی
  • استفاده از توییتر برای دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی روش هایی به منظور افزایش میزان نصب اپلیکیشن طراحی شده
  • انتخاب یک نام مناسب، آپلود در اپ استورهای معروف، استفاده از بیشترین کلمات کلیدی و طراحی یک آیکون جذاب، روش هایی برای افزایش نصب اپلیکیشن
  • تأثیر بهینه سازی تمامی صفحات دانلود اپلیکیشن، شناخت مخاطبان برای افزایش نصب و شناخت و آنالیز رقبا بر افزایش نصب اپلیکیشن
  • مزیت‌ها و چالش‌های شغل تولید محتوا چیست و درآمد یک تولید کننده چقدر است؟
  • آشنایی با دو استراتژی بک لینک سازی "استفاده از عنوان برند در وب سایت هایی که به شما لینک نداده اند" و "استفاده از اینفوگرافیک"

همکاران ما

هدایای تبلیغاتی

کمپ ترک اعتیاد در تهران

 سئو

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت