چند تکنیک برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، همه ما این مشکل داشته ایم که یک وبسایت داریم، تیم جذب مشتری و محصول خیلی خوبی هم در کنارش اما مردم از ما خرید نمی کنند. اما بدتر از آن اینکه آن ها وارد سایت شده همه چی را زیر و رو می کنند و بدون خرید از سایت بیرون می روند. اما حتما نباید اوضاع این چنین باشد. راه هایی هستند که می توان با آن ها بازدید کننده ها را تبدیل به مشتری کرد و باعث بهبود نرخ تبدیل مشتری شد تنها باید بدانید که از کدام راه استفاده کنید.
از صفحات شخصی سازی شده برای کمپین های شخصی استفاده کنید.
NSAMCWADLP یعنی هرگز کمپین بازاریابی ای را بدون صفحه اول اختصاصی اش شروع نکنید.
اول نسخه کپی کمپین تان را بنویسید و سپس نمونه ای از آن را طراحی کنید که به صورت بصری بتوان با آن ارتباط برقرار کرد. وقتی بر روی طرحی که نسخه کپی از آن ندارید به سختی کار می کنید نسبت به معنی آن ناآگاه هستید. وقتی که کپی را به میان می آورید و با نسخه اصلی همخوانی ندارد طراح به این فکر می افتد که کارش را به خوبی انجام نداده است و این مسئله اصلا درست و عادلانه نیست.
اگر خودتان از چیزی سر در نمی آورید آن را نفروشید.
Message Match (هماهنگی آن چه در تبلیغ می گویید و آن چه در صفحه اصلی تان بیان می شود) یکی از راه های اساسی در جلوگیری از فرار مشتری، زمان ماندن آن ها در صفحه و نهایتا بهبود نرخ تبدیل است.
در کامنت های مشتری هایتان به دنبال مطالب قابل کپی و متن ( محتوا ) بگردید.
یکی از بهترین شیوه هایی که همیشه از آن استفاده می کنم (مخصوصا در بازاریابی محصولات) روشی است که از جوانا ویب یاد گرفتم. این روش کلاسیک وی در دور زدن کپی رایت است که در آن نقد و بررسی مشتری ها در آمازون را برای کپی کردن زیر و رو می کند. اینکه از سخنان مشتری هایتان برای سخن گفتن با دیگر مشتری هایتان استفاده کنید ابزار قدرتمندی است. من هم وقتی که قابلیت های جدیدی از یک محصول را معرفی می کنم از این روش استفاده می کنم. من به پست های قدیمی در شبکه های اجتماعی سر می زنم که در آن مشتری ها شخصا درخواست این قابلیت جدید را داشته اند و ابراز مشکل کرده بودند و از آن حرف ها برای ارائه جدیدم استفاده می کنم.